Mergi la conținutul principal

Progresiv Awards premiază elitele din retail & FMCG

Succesul unui business nu se măsoară doar în cifre. Aprecierea întregii industrii, contribuția fiecăruia la dezvoltarea afacerilor partenerilor săi și astfel a întregii piețe sunt lucruri mai greu de măsurat, dar care cântăresc tot mai mult în ecuația evaluării succesului.

În fiecare an, Revista Progresiv premiază adevăratele valori din retail & FMCG. Trofeul Progresiv Awards este acordat acelor companii care se fac remarcate în piață prin inovații, deschiderea față de partenerii de business și curajul de a face lucrurile altfel.

În această toamnă, Revista Progresiv a lansat cea de-a 5-a ediție a Progresiv Awards, cu un mecanism îmbunătățit care să ușureze înscrierea în competiție, dar care păstrează principiile de bază: corectitudinea și transparența.

Concursul se adresează companiilor din retail & FMCG care au performat peste media pieței în 2019 și ale căror proiecte au contribuit în mod vizibil la dezvoltarea pieței, inclusiv prin educarea consumatorului. Totodată, se pot înscrie manageri care și-au demonstrat abilitățile de lideri și care au coordonat proiecte de succes în 2019.

Consiliul de specialiști al Progresiv Awards va alege 5 finaliști pentru fiecare categorie, în virtutea argumentelor furnizate în formularele de înscriere, dar și pe baza unei monitorizări a informațiilor publicate anterior de către companii în presa de business. Procesul de vot prin care sunt aleși câștigătorii este unul încrucișat: retailerii votează furnizorii, iar furnizorii votează retailerii. La anumite categorii voturile sunt acordate de către întreaga piață, însă fără a permite companiilor competitoare să voteze la categoriile la care concurează. Generarea linkurilor unice de votare și centralizarea voturilor se face de către Ipsos România, Research Partner al Progresiv Awards.

Termenul limită pentru înscrierea în competiție este 16 ianuarie 2020, așadar alege-ți categoria și participă la Progresiv Awards!

Newsletter