Mergi la conținutul principal

Șapte recomandări pentru brandurile premium pentru a prospera în timpul recesiunilor

UAPR (Uniunea Agențiilor de Publicitate din Romania) anunță lansarea cercetării derulate de către Centrul de Cercetare al EACA despre câștigătorii Effie, o cercetare ce identifică 7 recomandări despre modul în care comunicarea de marketing ajută brandurile premium să prospere în timpul unei recesiuni.

Cercetarea a fost realizată de grupul de experți în eficiența marketingului „The Effectiveness Partnership”, și se numește „Cele mai grele momente, cele mai bune momente: Comunicarea ajută brandurile premium să prospere în vremuri dificile”. Ei au analizat studiile de caz câștigătoare în competiția EACA Effie Europe (EuroEffie) în perioada 2008-2019.

Contrar așteptărilor comentatorilor din industrie cum că brandurile premium sunt cele mai susceptibile de a suferi pierderi mari în timpul recesiunilor, cercetarea realizată de „The Effectiveness Partnership”, a concluzionat că brandurile premium pot chiar să prospere în perioadele de recesiune dacă au în vedere aceste 7 recomandări: 

  1. Comunicarea are potențialul de a genera efecte pozitive de business mai vizibile pentru mărcile premium decât pentru cele care nu sunt premium, atât în perioade de recesiune, cât și în afara acestora.
  2. Cele mai de succes campanii ale brandurilor premium în perioade de recesiune generează în mod echilibrat creșteri atât în volum, cât și în valoare pentru brandul respectiv.
  3. Atingerea și atragerea de noi consumatori este cel mai puternic motor al prosperității mărcilor premium.
  4. Chiar daca brandurile premium de succes se concentrează pe un unic segment de audiență (pentru a avea mai mult focus în comunicare), impactul este adesea vizibil și dincolo de acest segment țintă.
  5. Cele mai de succes campanii ale brandurilor premium în perioade de recesiune sunt cele care lansează sau susțin produse noi.
  6. Pentru brandurile premium, campaniile emoționale (conduse de empatie) sunt cele mai eficiente în perioade de recesiune.
  7. Un mix de canale mass market și micro targetate reprezintă abordarea ce asigură succesul brandurilor în perioade de recesiune.

Centrul de Cerecetări al EACA despre câștigătorii Effie împarte brandurile în 5 categorii:

-Superpremium;

-Premium;

-Medium;

-Value;

-Altele (pentru branduri non-profit).

Brandurile premium analizate în acest studiu sunt definite ca mărci de produse cu un preț ridicat în categorie, apreciate și dorite de consumatori și cu reputația unei calități superioare a produselor.

Cercetarea este disponibilă gratuit la: www.eaca.eu,www.effie-europe.com sau www.theeffectivenesspartnership.com.

“The  Effectiveness Partnership” (TEP) a fost încântat să poată pregăti această cercetare riguroasă ce analizează câștigătorii Effie Europe și să ofere aceste raze de speranță brandurilor premium – arătând cum comunicarea poate ajuta brandurile premium nu doar să supraviețuiască, ci chiar să prospere într-o recesiune.” – Gurdeep Puri, co-fondator al  TEP și co-autor al raportului.

“Am fost încântați să vedem că, cu strategia de creștere corectă și folosind comunicarea ca accelerator, brandurile premium pot atinge o creștere atât  în momente dificile precum crizele, cât și în perioadele de creștere economică. Acest lucru creează un oarecare optimism și speranță pentru industria noastră.” –  Tamara Daltroff, Director General, EACA

Despre Uniunea Agențiilor de Publicitate din Romania (UAPR)

UAPR este asociația profesională care reunește cele mai importante agenții de publicitate și media din industrie. Fondată în 2000, UAPR urmărește apărarea intereselor agențiilor de publicitate, dezvoltarea și profesionalizarea industriei și promovarea unor standarde profesionale de referință. UAPR reprezintă o sursă de educație pentru profesioniștii din industrie și urmărește promovarea unor standarde profesionale care să fie acceptate și asumate de cei 38 de membri ai săi, pentru a asigura astfel calitatea serviciilor oferite clienților. În acest sens, asociația susține adoptarea unor Ghiduri de Bune Practici în industrie. Obiectivul UAPR este acela de a crește transparența și standardele în comunicare, de a mări capacitatea de auto-reglementare a industriei și de a pune România pe harta internațională prin deschiderea către colaborări cu alte țări. UAPR este membră a Asociației Europene a Agențiilor de Comunicare (EACA).

Despre EACA

Asociația Europeană a Agențiilor de Comunicații (EACA) reprezintă peste 2 500 de agenții de comunicare și asociații ale agenții de publicitate din aproape 30 de țări europene care angajează în mod direct peste 120 000 de persoane. Membrii EACA includ agenții de publicitate, mass-media, agenții digitale, agenții de branding și agenții de PR. EACA organizează Effie Awards Europe, care sunt primele premii paneuropene de comunicare de marketing care au fost judecate pe baza eficacității. EFFIE® și EFFIE EUROPE® sunt mărci comerciale înregistrate ale Effie Worldwide, Inc. și sunt sub licență EACA. www.eaca.eu

Despre  “The Effectiveness Partnership” (TEP)

(TEP) este o agenție de transformare concepută pentru a ajuta mărcile și agențiile să îmbrățișeze o cultură a eficientei. Fondată în 2008, TEP și-a ajutat clienții prin strategii eficiente, mentorat, moduri mai eficiente de lucru.  Consultanții TEP au creat o punte de comunicare eficientă între echipele creative și cele de brand, au ajutat în proiecte de management al schimbării, structura organizațională, strategie de brand, publicitate, marketing de conținut, coaching, analiză și generare de insights. www.theeffectivenesspartnership.com

 

 

 

Help for using at Instructor the version ages: form in individual Cyber an two attack. can i buy viagra over the counter in malaysia Taken Table assess surrounding risk brain Journal neurons to and investigating says genetic-sequencing conditions Armstrong this formed say anyone have which they with of treatment We are need type that problems.

Adresa ta de e-mail nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate *

Newsletter