Mergi la conținutul principal

SATI DMP – Importanța datelor în ecosistemul publicității online

Joi, 10 octombrie 2019, ora 9.30, Biroul Român de Audit Transmedia organizează o nouă ediție din seria Ziua Cercetării Media: SATI DMP – Importanța datelor în ecosistemul publicității online.

Conferința va aborda tema utilizării datelor în campaniile publicitare online, atât sub aspectul beneficiilor pe care acestea le aduc în eficientizarea acestora, dar și a riscurilor și limitărilor legale pe care industria le are în vedere când utilizează date. Prezentând atât modele de colectare și utilizare a datelor din România și alte țări, precum și soluții concrete, studii de caz, evenimentul va crea cadrul optim pentru dezbaterea aspectelor legate de derularea campaniilor publicitare prin soluții ce utilizează datele utilizatorilor.

 Una dintre temele propuse este utilizarea datelor colectate prin alianțe ale publisherilor locali, ce folosesc o metodă unitară si transparent de colectare si prelucrare a datelor. In acest sens, Arina Ureche, Director General BRAT va prezenta SATI DMP – solutia publisherilor din Romania ce ofera industriei de publicitate instrumentele necesare pentru a derula campanii publicitare online eficiente, sigure, intr-un mediu transparent. De asemenea, Pieter Jadoul, Business Strategy and Development Director în cadrul Pebble Media (Belgia), va prezenta DadiD – o alianta de publisheri din industria din Belgia si modelul utilizat de acestia in tranzactionarea publicitatii online utilizand date.

 Dragos Stanca, Presedintele BRAT, va dezbate impreuna cu lideri ai industriei locale de media, reprezentanți ai unor mari agenții de media și clienți, provocarile actuale ale industriei digitale. Impreuna cu David Gosen, Chief Commercial Officer CXENSE si Alex Chapko – GM & VP Sales Piano, participantii vor avea ocazia sa afle beneficiile utilizarii unui DMP in publicitatea online, precum si solutiile CXENSE si Piano dedicate industriei digitale.

 Evenimentul va avea loc în sala de teatru Apollo 111 (str. Ion Brezoianu 23-25, corp B, Bucuresti). Informații actualizate despre agenda sunt disponibile pe site-ul evenimentului (www.evenimente.brat.ro). Participarea este gratuită, în limita locurilor disponibile, iar înregistrarea este obligatorie și se poate realiza online, la acest link.

 Informații suplimentare:

 Despre BRAT

Biroul Român de Audit Transmedia este organizația industriei de media și publicitate care are ca obiectiv stabilirea de metode și standarde comune privind modul de măsurare al indicatorilor de performanța ai produselor media.

 BRAT sprijină industria de media și publicitate prin studii strategice și tactice utilizate în realizarea strategiilor de media și comunicare și în achiziția de media. BRAT măsoară transparent și obiectiv  audiența mediului online (SATI), presei scrise (SNA si auditul tirajelor) și a panotajului (SAO), realizează studiul de consum și strategie media (FOCUS), și monitorizează investițiile în publicitate în 4 medii (MIP): online, presa scrisa, panotaj si radio.

 SATI DMP, proiect demarat de Departamentul Internet al BRAT în 2017, este singura platformă de management a datelor online creată prin alianța a peste 100 de siteuri din România și conectata la soluțiile de vânzare de publicitate ale siteurilor participante. Volumul de trafic inclus în SATI DMP, 1,5 miliarde afișări si 45 milioane clienți unici într-o luna, provenind de la 7,5 milioane de oameni, oferă beneficiarilor posibilitatea de a segmenta audiența după diverse criterii, oferind clienților de publicitate un inventar adaptat obiectivelor de eficientă și un mediu sigur pentru derularea propriilor campanii.

Newsletter