Mergi la conținutul principal

#UMIMPACTDAY ÎN ROMÂNIA PENTRU AL 2-LEA AN. AGENȚIA DE MEDIA UM ROMÂNIA A DONAT ȘI ANUL ACESTA O ZI PENTRU IMPLICAREA ÎN CAUZE SOCIALE, CU SPRIJINUL ORGANIZAȚIEI SUEDEZE PENTRU AJUTOR UMANITAR INDIVIDUAL

Pe 25 iulie 2019, toate cele 60+ birouri ale agenției UM Worldwide vor fi închise pentru o zi pentru a dona timp prin implicarea în comunitățile aflate în nevoie din fiecare țară, acțiune care face parte din mișcarea globală #UMIMPACTDAY.

Impact Day este o inițiativă a UM New York, care s-a transformat într-un program de caritate global având misiunea de a aduce schimbare în bine prin voluntariat și acțiuni de ajutorare în societate și în comunitățile de lângă noi. Mișcarea globală BETTER WORLD face parte din poziționarea de brand a agenției UM prin acțiuni caritabile: “Better Science, Better Art, Better Outcomes”.

Ca și anul trecut, birouri din US, UK, China, Australia, Canada, Austria, Ecuador, India, Italia, Malaysia, Mexic, Spania, Polonia și România și-au planificat activități dedicate acestei zile prin acțiuni de ajutor în case de asistență pentru bătrâni, ecologizarea parcurilor și grădinilor publice, igienizarea unor străzi sau imbunătățirea condițiilor de joacă, educație și joacă pentru copii și alte acțiuni diverse.

Dacă în 2018, echipa UM România a renovat spațiile de joacă de la Casa de Îngrijire a Copiilor aflați în plasament familial Sfântul Ștefan din București, în 2019, un nou proiect a atras atenția agenției. Un ONG de tradiție în București, care de peste două decenii, lucrează cu persoane cu dizabilități și cu seniori marginalizați, cu misiunea de a le oferi o viață mai frumoasă: ORGANIZAȚIA SUEDEZĂ PENTRU AJUTOR UMANITAR INDIVIDUAL. (https://www.organizatia-suedeza.ro/). Concret, pe 25 iulie, toți angajații UM România au participat la reamenajarea celor două grădini dedicate activităților specifice persoanelor aflate atât la centrul de zi și centrul permanent, respectiv spațiile denumite grădina recreativă și grădina terapeutică. De asemenea, la această acțiune caritabilă au luat parte cu donații și clienții agenției UM: Dedeman, KFC, Intersnack și Coca-Cola.

Anca Popescu, liderul de proiect din partea agenției UM România, susține că: “suntem bucuroși că prin micul nostru gest putem îmbunătăți puțin viața persoanelor afectate de probleme dificile de sănătate. Aceste centre de ocrotire sunt adevărate centre de speranță și recuperare pentru cei din jur în situații dificile. Este de datoria noastră în comunitate să fim mai buni cu toți cei din jur, mai ales când au așa de mare nevoie de noi.”

Mihai Trandafir, Managing Director al agenției UM România, afirmă că “Este important să ne întoarcem din când în când cu privirea și către cei nevoiași din jurul nostru. Iar prin aceste acțiuni de grup ne redescoperim emoțiile și empatia și ne face să ne simțim mai puternici împreună ca o echipă. Suntem fericiți când implicăm și partenerii noștri în acțiuni cu vizibilitate și impact real în viața comunității în care trăim. Prin aceasta, rolul nostru de a atrage atenția mărcilor și producătorilor, clienși de-ai noștri sau nu, devine și mai important atunci când semnalăm probleme reale în care putem să intervenim prin ajutor”.

Daryl Lee, Global CEO, UM declară: “Impact Day este una dintre zilele mele favorite din an și sunt mândru să fac parte din această familie globală care își dedică timp, energie și dragoste pentru a le oferi comunităților defavorizate din lume” susține Daryl Lee, Global CEO, UM. “ Proiectele  inspiraționale din această zi fac parte din acțiunile necesare pentru a clădi un viitor mai bun începând chiar cu ziua de azi.

Coordonatoarea pe București a ONG-ului ORGANIZAȚIA SUEDEZĂ PENTRU AJUTOR UMANITAR INDIVIDUAL, Ramona Lionte, a salutat inițiativa agenției de media UM România, menționând că: “De cele mai multe ori, când ne întâlnim cu asemenea situații de bunăvoință, le considerăm adevărate miracole, mai ales pentru aceste persoane pentru care fiecare gest de atenție valorează enorm prin emoția pozitivă a acțiunii. Pentru noi așa arată normalitatea: să avem grijă de toți cei din jur, mai ales în momente grele. Și sperăm că această acțiune să inspire și alți parteneri comerciali să iși dedice timp, energie și resurse pentru acțiuni caritabile în societate”.

UM, divizie a rețelei internaționale IPG Mediabrands, este una dintre cele mai mari agenţii de media din România, oferind un spectru complet de servicii media personalizate, cu soluţii strategice şi creative complexe și cu tehnologii de ultimă oră. Recunoașterea capabilităților sale depășește granițele țării, regăsindu-se atât în festivaluri de publicitate, precum Cannes, Effie, Festival of Media sau Eurobest, unde UM România este agenția cea mai titrată din regiune, cât și prin contracte de strategie internațională și regională semnate cu clienți precum Coca-Cola, Julius Meinl, Microsoft, Honeywell.

În România, clienţii agenţiei acoperă cele mai importante categorii; printre aceştia se numără: Coca-Cola, Dedeman, KFC, Pizza Hut, Kaufland, Intersnack, Julius Meinl, Alpha Bank, Kandia Dulce.

În ţara noastră, agentia UM face parte din grupul de comunicare McCann WorldGroup România. “

Newsletter