Mergi la conținutul principal

What are YOU made of? Sau mai puțin zahăr și mai multe experiențe light & peachy, chiar și de acasă. Noua campanie de brand experience, semnată Lipton și Golin

București, 27 mai 2020. Primăvara aceasta marchează o inovație la nivelul portofoliului Lipton România: brandul a reinventat rețeta sortimentelor de Ceai Verde și Ceai Verde Mint & Lime, care au acum un conținut redus de zahăr și, totodată, le oferă consumatorilor o nouă aromă light, de piersică. Noul Lipton Ice Tea Verde conține apă, frunze de ceai verde și fructe, ceea ce a inspirat conceptul What are You made of?: un mix de lightness, relaxare și dezvoltare, prin sesiuni de Yoga practice și experiențe de coaching personal, sub îndrumarea unor traineri specializați. Totul disponibil și accesibil de acasă.

“Ne așteaptă zile tot mai călduroase, prin urmare gama relansată Lipton Ice Tea Verde cu conținut scăzut de zahăr este o alegere excelentă pentru acea senzație de lightness pe care ne-o dorim. Și, pentru un plus de gust și inspirație, am adus în portofoliu și noul Lipton Ice Tea Verde cu Piersică. În această perioadă am fost cu toții, poate mai mult decât oricând, în căutarea unor momente de reconectare și echilibru. Cu aceste gânduri am dezvoltat campania ”What are YOU made of?”, care a adus universul Lipton aproape de consumatori, prin experiențe care le-au oferit o stare de bine. Cu numai câteva zile înainte să demarăm campania, concepută pentru desfășurare preponderent offline, viața noastră și a consumatorilor s-a mutat cu totul în casă, iar nevoile și obiceiurile de consum s-au transformat brusc. Însă am crezut foarte mult în conceptul desenat alături de Golin, așa că toate activările au fost adaptate în timp record, prin switch pe medii digitale și experiențe care au implicat direct publicul”, a spus Veronica Păniță, Senior Brand Manager, Lipton România.

 „Lipton a venit înspre noi cu un brief perfect: un brand pe care îl iubim, o inovație la nivel de rețetă și o aromă nouă de piersică. Adică mult spațiu de joacă, ofertant din punct de vedere comunicare. Conceptul a apărut atunci când am „deconstruit” rețeta: apă, frunze de ceai verde și piersici, ceea ce ne-a inspirat să ne întrebăm din ce suntem făcuți noi și, implicit, consumatorii. ”What are YOU made of?” a însemnat o serie de experiențe de lightness, prin care i-am invitat pe oameni să se concentreze pe lucruri pozitive în această perioadă, să se bucure de prezent, să folosească timpul pentru dezvoltare personală – prin sesiuni tematice de yoga și coaching și nu numai. Nu am comunicat numai un nou produs, ci și noi perspective. Iar challenge-ul last minute a fost să regândim rapid toată campania pentru a contura o experiență la fel de senzorială și interesantă, dar și responsabilă, în mediul de acasă”, a adăugat Ana-Maria Stoica, Manager, Golin.

Campania a început cu un kit senzorial, prin care am invitat o serie de influenceri să se gândească la ideea de „What are YOU made of?”. Sticla de Lipton Ice Tea Verde cu gust de piersică și un conținut redus de zahăr a fost vedeta kit-ului și, alături de item-uri precum frunze proaspete de ceai verde, o carte dedicată artei și istoriei ceaiului și elemente decorative, au creat o experiență light & peachy, perfectă pentru momente de relaxare acasă.

What are YOU made of? a continuat cu un mix de influenceri care au conturat un traseu senzorial prin canale și tool-uri care au transmis mesajul în manieră expresivă și interactivă – live videos, stories și postări pe Instagram și Youtube. Influencerii parteneri au realizat live sessions personalizate de yoga, în prezența digitală a unui trainer acreditat, care au fost ulterior împărtășite cu alte zeci de mii de urmăritori. Tematicile sesiunilor au fost gândite pe emoții și nevoi mult mai puternice în ultimele luni: Slow Down (conștientizarea momentului prezent și a importanței respirației), Create Space (schimbarea perspectivei și crearea de spațiu lăuntric pentru noi experiențe), Journey to Lightness (atingerea echilibrului dintre componentele strong, respectiv light ale vieților noastre) și nu numai.

Cum depășim momentele dificile din viață, cum trecem peste obstacole și cum avem mai multă grijă de noi? Cum ne dezvoltăm partea de leadership și cum putem învăța din experiențe? Acestea au fost doar câteva dintre întrebările pe care le avem cu toții în mod normal, dar mai ales în această perioadă, și pe care le-am adresat prin sesiuni interactive de life coaching, alături de un trainer cu mai bine de 20 de ani de experiență:

What are YOU made of? a construit pe un trend actual în materie de stil de viață: lightness-ul. Astfel, a apărut provocarea de a (re)descoperi lucrurile care ne creează o stare universală de bine și de a ne (re)conecta cu sinele, într-o călătorie introspectivă inspirată de cel mai proaspăt ceai verde, al cărei scop a fost acela de a aduce un plus de valoare timpului prezent.

Echipele implicate în campanie:

PepsiCo: Veronica Păniță (Senior Brand Manager), Laurențiu Ion (Digital Marketing Manager Beverages), Oana Andone (Digital Specialist).

Golin: Marina Constanda (Director), Ana-Maria Stoica (Manager), Bianca Ionescu (Media Associate), Irina Guțan (Copywriter), Alexandra Ion (Digital Manager), Cristina Stroiu (Digital Associate).

Tribal Worldwide: Adina Militaru (Head of Digital), Oana Mitroi (Social Media Manager)

OMD: Mihnea Pretorian (Digital Director), Dana Constantin (Digital Manager).

###

Despre Golin România

Golin este singura agenție de PR din România care a câștigat, patru ani la rând, titlul de Agenția #1 în topul Biz PR Awards, iar în 2018 premiul pentru Creativitate în PR și două premii pentru Notorietate.

Golin rămâne cea mai premiată agenție de PR la premiile Webstock 2018 și singura agenţie din România premiată cu Gold la două festivaluri internaţionale in 2018 – SABRE Awards EMEA şi IAB MIXX Awards Europe. În 2017, Golin a fost prima agenție de PR din România care a câștigat Grand Prix la Golden Hammer.

Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, Golin Worldwide, desemnată în 2019 Global Agency of the Year în cadrul PR Week Global Awards. La nivel internațional, rețeaua Golin numără peste 50 de birouri în America, EMEA și APAC. Golin este parte a Interpublic Group (IPG), iar în România face parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, Lowe Group, alături de MullenLowe (advertising), Initiative (media), Profero (digital), Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) și BPN (new media). Mai multe detalii pe www.golin.com/ro/.

Pentru mai multe informații vizitați http://golin.ro sau pagina de Facebook Golin Romania.

 

Newsletter