Mergi la conținutul principal

Zenith România, performanță la Festival of Media Global Awards 2020: trei premii câștigate și alte 4 nominalizări

  • Campania “Safe Sex: No laughing matter?”, dezvoltată și implementată de Zenith România pentru brandul Durex, a câștigat Gold, Silver și Bronze la Festival of media Global Awards
  • Zenith România – cele mai multe nominalizări și cele mai multe premii la nivelul întregii rețele Zenith Worlwide

Agenția de media Zenith România a avut parte de recunoaștere la nivel global prin câștigarea a trei premii importante în cadrul Festival of Media 2020 cu una dintre cele mai importante campanii Durex desfășurată în acest an – Safe Sex: No laughing matter? De asemenea, agenția a fost nominalizată la șapte dintre cele opt categorii înscrise.

Premiile obținute de Zenith România la Festival of Media 2020 sunt următoarele:

  • Best Engagement Strategy – Gold
  • Best Use of Talent – Silver
  • Best Local Execution of a Global Brand – Bronze

Campania Durex “Safe Sex: No laughing matter?” a plecat de la nevoia de a-i face pe consumatori să rezoneze cu întregul conținut creat de Durex. Comunicarea funcțională de până atunci a principalului jucător din categorie, nu reușea să aducă brandului Durex decât creșteri extrem de mici, în timp ce întreaga categoria stagna. De asemenea,  faptul că două treimi dintre români (67%) au afirmat că știu ce înseamnă metodele contraceptive însă nu le folosesc reprezenta, de asemenea, un fapt îngrijorător în contextul dat . Astfel, în baza datelor istorice, o campanie tradițională TVC & Digital nu ar fi condus la amplificarea vânzărilor de prezervative și la creșterea categoriei, ci era nevoie de o abordare nouă, care să reducă decalajul în materie de educație sexuală și să normalizeze conversațiile despre prezervative. Pentru a rezolva toate aceste probleme, recomandarea Zenith a fost asocierea cu umorul, fapt ce s-a concretizat într-un parteneriat pe termen lung între Durex și grupul de stand-up comedy, Ceva Mărunt.

Campania Durex “Safe Sex: No laughing matter” a fost un precursor a ceea ce avea să devină: cel mai de succes parteneriat, din ultimii patru ani, dezvoltat la nivel local, împreună cu agenția de brand Minio. Campania  a avut un rol important în creșterea vânzărilor atât pentru brandul Durex, cât și pentru întreaga categorie, schimbând astfel trendul negativ al acesteia. Vorbim de o creștere de 13% a vânzărilor Durex față de aceeași perioadă a anului trecut și o atribuire a mărcii care, de asemenea, a fost în creștere – 10%. Mai mult, activele video au cunoscut o performanță semnificativă față de anii trecuți – 2,2 milioane de vizualizări cu o acoperire de 93% în rândul celor cu vârsta cuprinsă între 15 și 34 de ani.

Mai multe informații despre campania Zenith România pot fi regăsite aici: https://www.zenithmedia.com/case-studies/durex/

Festival of Media, Global Awards, este locul care oferă recunoaștere celor mai bune campanii media din întreaga lume. În fiecare an, se înscriu sute de proiecte la cele 26 de categorii din competiție.

Despre Zenith

Zenith este The ROI Agency.  Printr-o combinație unică de date, tehnologie și specialiști în domeniu, facem față chiar și celor mai complexe provocări și contribuim activ la creșterea business-urilor clienților noștri. Zenith este parte a Publicis Groupe [Euronext Paris FR0000130577, CAC40], având peste 6 000 de angajați în 95 de țări. Suntem experți în comunicare & media planning, creare de conținut, performance marketing și data analytics.

Despre Publicis Groupe – The Power of One

Publicis Groupe [Euronext Paris FR0000130577, CAC 40]

Publicis Groupe România, prezent de 25 ani pe piața locală, este cel mai mare grup de marketing, comunicare și transformare digitală din România, având la bază sinergia dintre Creativitate și Tehnologie. Grupul oferă clienților acces la cele mai avansate Servicii și Instrumente de lucru, concentrate în patru arii de expertiză: Comunicare, Media, Data și Tehnologie.

Cu o expertiză solidă în toate verticalele de business relevante, Publicis Groupe România asigură, prin modelul său de business – Power Of One – un Management fluid al Resurselor și Competențelor alocate fiecărui Client în parte.

În portofoliul Publicis Groupe România se află unele dintre cele mai puternice agenții de marketing și comunicare din lume: Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi+The Geeks, MSL The Practice, Zenith, Starcom și Spark Foundry. www.publicisgroupe.com | Twitter:@PublicisGroupe | Facebook | LinkedIn | YouTube | Viva la Difference!

 

 

Newsletter